Tuesday, July 19, 2011

LAHIR NYA si MAS

sebut je " BESDAY "...
orang paling ske adalah aku ....
giler weh mahu tak suka sebab leh ku
mpul ngan kwan² ......
huh !!! pernat kot orang wat suprised kat hari lahir aku !!~ setiap tahun ada jerk ...
dari family mahula ke kawan rapat .... kawan rapat mahu la ke keasih hati ...ups !!!~
[ lempangkang baru tahu !!! mal , rahsia ok ......... ]


Malam tadi , sambut besday member nyer awekssss.....
cune weh !
!!
[ untuk Mohd Iqbal .... ]
huhu serius Dak Mas nie sangat lawa ... cepat sikit cak pong cak pong ......
[ ske tgk dier ngan dak kebal nie pasal pe pasal Iqbal tak romantik ..... lalalalala ]



okies acara memasak start kul 6.30 .. masak burger jer pun !!
geram aku , bila aku upload kat fb ngan share ngan member ada ke diowang cakap aku beli ...
tengok kaki ar beb !!!!~
kalu beli sehebat ini la ....


[ kalau aku jual nak letak RM 6.90 ]


ini la burger hasil tangan aku !!~ kemain besau lagi ......
kalah mc D ok !!!~
lazat berkrim ... muahaahha.....
[ dah dah lap air liur tu !!!! sampai meleleh ek tgk pic nie !~]



mengikut perancangan yang last minute tu , nak suprised kan Dak Mas ni ...
mula pale aku cari idea melalut ...


1. nak pakai telekung then tutup semua lampu
2.bila buka lampu je kene nyanyi happy besday
3.baling tepung ke telur ke air sabun ke
4.nak letak dalam burger Dak Mas cili api supaya Dak Mas makan terasa sangat pedas ..

TAPI

Yang berjaya hanya no 2 tu jer ...
aku takut bila aku pakai telekung bukan Dak Mas yang pengsan tapi si Iqbal .....
pastu nak baling tepung , telur ker ?
iskh diowaang datang jejauh pastu leh plak nak balik tepung n telur..
kang x pasal² hilang selera makan ....
pastu cancel la nak letak cili api dalam burger Dak Mas sebab pe , cili api tak der dlm esbok!!
hehehehehe



suprised!!

mahu x terperanjat ko Dak Mas ......
terharu tak !!!
huh siap boyprend ko nyanyi sekali , nampak tak Dak Mas ....
heheheh



okies okies ...
simple menu tapi kenyang beb !!!
sedap giler itu cake secret recipe .......
ada mashmallow




tu dier , wajah kegembiraan si BESDAY GURL nie .....

sedap giler kek ni weh !!
makan 1 slice nak lagi nak lagi nak lagi ....
dan dan tu perut giler mengah !!~
siap rendam air teh orang kampung supaya segala isi perut ni dapat keluar dengan cepat dan pantas ....
grrrr



okies !!!! beliau ni adalah Mohd Iqbal Ahmad ..
aku kenal dier zaman Kolej lagi ..
giler baik gile pandai wat lawak ..
yang pasti dier x giler !!~
hehehehehehe


nak letak pic manyak2 ker !!~?
x yah la eak takut kang ada muntah berdarah ...
cukup la muka Kekasih ini .....



eh muka diowang ni lagi .....
x pe x pe aku kasi glemer jap ...
bukan ape , aku ni susah nak letak pic orang lain kat blog aku ....
kang orang lain lagi glemer dr aku ....
payah payah payah ...


mana aci kan !!!~
meronta2 jugak nak letak pic sendiri ...
tp malam tadi sebenarnya tak berapa nak cune..
pakai baju kelawar jerk !!~
nak pakai baju labuci2 x sempat plak ....
sebab diowang da sampai da time tu ...
hahahahahahaha

ada gak kami ber5 ....
paling kiri kemain posing agi !!~
yang tengah plak melentik ........
pepun malam tdi the besh party ...
huwa huwa party la sangat ..
just makan2 base jerk !!~
cukup la ala kadar dan boleh mengeratkan silaturrahim antara kita.



sebelum aku [ nokhtah ] aku nak wish

:: selamat hari lahir buat mas ::
:: 27 tahun ::

[sebaya kiter upenya ]
:: semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ::



- NOKHTAH -

No comments: