Thursday, June 30, 2011

bila aku start M I M P I





mimpi |PERTAMA |
ari tu ada mimpi 4 batang GG depan belah bawah tercabut/patah ....
cakap dengan mak , mak cakap ada orang nak tinggalkan kit
e ...
kalau bawah sedara rapat ....

anyway !!~
aku pun macam tak pikirkan sangat pun sebab perjalanan hidup kita sudah ditentukan oleh Allah ....
so ignorekan je ape yg aku mimpi tu .......



JUMAAT , 1 JULAI 2011 ..
dapat call dari kakak bagitahu yang sedara aku { pak busu Mail } men
inggal ....
ok , sempat menziarahi arwah di Kampung Air Limau , kampung aku la !!~.....
Al Fatihah untuk arwah ...Semoga di letakkan dikalangan orang yang beriman ..Amin



" Dari DIA kita datang , kepada DIA kita dikembalikan ...... "
[ hanya amal ibadat yang mengiringi kita disana ... ]





mimpi yang |KEDUA | ...
selang bape hari aku ader mimpi lagi .....


kali ni aku mimpi aku bercakap dekat telefon dengan Makcik ni .....
lepas tu , x sedar rumah aku ramai orang ....
dalam ramai2 tu ada Makcik tu , Pakcik tu , Anak Makcik & Pakcik tu 2 orang ....
[ aku je tahu sape ..korang semua tak tahu sebab aku nyer mimpi .... muahaha ]


tapi aku x tahu majlis ape !!~
hahahaha harap " MIMPI TU PETANDA YANG BAIK ..... "



citer pasal MIMPI NI KAT MEMBER BAIK ,
dia cakap " takut majlis meminang "
[ dalam hati amin 44x ..korang doakan yang baik² untuk aku ea ..]







No comments: