Tuesday, April 12, 2011

hati plastik betul la ..... [ sobsob]

saya ikhlas dalam persahabatan ni....


x pe x pe ....
saya faham dengan situasi ini ...
walau macam mana sekali pun awak tetap seorang yang baik hati ....
tak pernah sekali menyakitkan hati malah menghiburkan hati saya ...



dengan ini ,
I promise myself I will not disturb you again .. I promise that
[ saya bukan seperti sahabat awak yang laen , tidak boleh membahagiakan awak ... tapi saya hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan awak je .awak jaga diri baik² ea.... ]

















PERHATIAN :
ini entry last minggu ini ...
if rajin sure updated nyer 4 next entry ....
& esok sebelah petang sampaila next week saya x online FB or layan blog saya dan yang paling penting skodeng blog bloggers ..kerana saya tiada di Malaysia buat sementara waktu ....
Doakan saya selamat pergi dan selamat pulang ...
Doa dipertemukan jodoh juga ... ^____________________^ AMINNNN
baibai yeah !~lurve u

No comments: