Tuesday, March 8, 2011

ENGKAU SANGAT KEJAM.....


semak giler keratan ni dalam bonet kereta aku ......
nak buang ke nak bakar ?
nak buang ke nak bakar ?


MUKTAMAD !!!

aku bakar ......
sebelum aku bakar aku baca dulu keratan yang berkurun sudah ada dalam bonet aku ....
dari 2008 - 2011 ....giler vavi lame aku simpan ......
memula cam nak simpan jer TAPI hati aku sekuat nya nak bakar...
so da selamat bakar pada ahad hari tu .......


GILER KO KEJAM KAN !!!
[ ape yang ko bg tahu kat seseorang tu aku ingat sampai bila2 ]

[ yeah !!! akhirnya sudah menjadi abu ..... !!! sampir 3tahun ianya berada di dalam GEN2 aku ]













eh eh eh CIK MAL x sekejam itu sebenar nya ...
CIK MAL sudah memaafkan ape yang di perkatakan dalam keratan YM tu ...



- HATI GARIT -


hapus sendiri pikiran melayang terbang..perasaan resah gelisah..jalani kenyataan hidup tanpa gairah..o…uo....banyak segala misi dan ambisimu..akhiri semuanya cukup sampai disini





═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════
Besar kemungkinan, doa kita belum terkabul kerana Tuhan mencintai kita. Tuhan tidak mahu melihat kita kesusahan jika doa itu dikabulkan. Apa yg kita sangka baik, belum tentu baik untuk diri kita. Sebaliknya, apa yang kita benci mungkin menjadi perkara terbaik dalam hidup kita.
═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════

No comments: