Thursday, February 24, 2011

♥ lepas dia CIK MAL pula ♥

lepas dia CIK MAL pula ...
hek hek hek hek
Amin [ 44x]
sambil tengah buat keja sambil layan lagu nasyid " permata yang dicari "


suka sangat tengok pic pre-wedding kak yanie dan abg mawie ni ..
sweet cam gula-gula kapas ...
anyway Cik Mal cam suka pic- pic dalam album nie ...
dan berpuluh kali Cik Mal ulang tanyang pic ni kat ruangan album di FB ..



harap jadi kenyataan suatu hari nanti ,,,
Amin..





candid by I.J ...
smart sweet la picture nie ,..


[ menjajau nak rebut bunga tu ....... harap² dapat ikut jejak langkah kakak yanie ]


wow !!!!!!
next CIK MAL pulak ......
ambil berkat !!~

orang cakap sape dapat sambut bunga tu akan mengikut jejak langkah bakal pengantin tu ...
bakal pengantin sila doakan sekali yea..

eh eh eh yang baca ni pun doakan sekali yea ...
meacih meacih



11.11.11
[cantek tol number ni kan !~]


═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════
Besar kemungkinan, doa kita belum terkabul kerana Tuhan mencintai kita. Tuhan tidak mahu melihat kita kesusahan jika doa itu dikabulkan. Apa yg kita sangka baik, belum tentu baik untuk diri kita. Sebaliknya, apa yang kita benci mungkin menjadi perkara terbaik dalam hidup kita.
═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════

6 comments:

h a n i e said...

gmbr i x nak snap ke? ihikk..


rindu kamoo semua!!

Sakura Chenta AheytarO said...

hanie ...



rindoooo kamu jugak yang .....
sangat !!
tu la hari tu kitaorang cakap x cukup korem..hanie ngan cd x der ..
sedeh

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

amin....semoga menjadi kenyataan...

(^^,)

dak hanie tu...kita snap2 kat genting la...mau? hahahha

Sakura Chenta AheytarO said...

y.b.g :


amin 44x

ok ok kite snap time nak rollet coster!!~

Sakura Chenta AheytarO said...

y.b.g :


amin 44x

ok ok kite snap time nak rollet coster!!~

Sakura Chenta AheytarO said...

y.b.g :


amin 44x

ok ok kite snap time nak rollet coster!!~