Wednesday, January 19, 2011

hepy bufday si comel

Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan Nur Alyfaa ...
Allah selamat kan kamu ...
hari ni genap 3tahun anak buah cik mal.....

pagi ni si cumel ni tidak bersemangat nak gi sekolah ...
sebab dier nak makan roti canai ....

tapi ibunya a.k.a kakak cik mal pakse untuk ke sekolah jugak....

after makan roti canai la....


3 tahun !!!
sangat sekejap masa berlalu .....

dan dier sudah pandai speking ..

"I AM A GIRL ..."
waaaaaah hebat anak buah acu mala nie...


anyway ...
doa buat ci chumel ini ...

" Ya Allah , panjangkan lah usia nya ....

Berkatilah hidupnya .....
Semoga jadi anak yang solehah dan mendengar kata² ibubapanya ....
Ya Aallah limpahilah ia dengan perkara kebaikan..

Amin "



Nur Alyfa dan Nur Alyana.....
" si chumel kepunyaan acu mala... "



2 comments:

mr_khai said...

mala, nk wat correction boleyy.. (a.k.a jgn sentap lakk.. hehehe)

ayat "Ya Allah , lindunginya dia dari perkara kebaikkan" tu cam tak kena je.. takkan nak mintak lindung dari perkara baik lakk. musti la lindung dari perkara buruk..

or mayb mala nk ckp, limpahilah ia dengan perkara kebaikan..

neway, ni sekadar pandangan.. wallahua'lam >.<

Sakura Chenta AheytarO said...

mr khai ...


tenkiu pasal teguran..
xclly cik mal da baca da semalam tapi lupa nak betulkan !!!


ok ok ...tenkiu perbetulkan mana yg x ok ... n now cik mal ambil ayat encik khai ye