Friday, December 17, 2010

sangat GERAM



aku sangat geram !!!!!!

dier manusia yang beragama Islam tapi macam Kafir !!!~
oleh kerana dier berlagak cam Kafir aku panggil dier binatang la yeh!~
bukan senang nak keluar dari mulut aku nie perkataan " Binatang ".....



bukan suka - suka nak panggil ko binatang ...
kerana ape aku panggil ko binatang ?
SEBAB :-



ko bangga kan ko minum arak !!
ko bangga kan ko masuk club !!!
ko bangga kan ko peluk betina sana sini !!
ko bangga kan ko join party sana sini !!!
[ party syaitan ]
ko bangga ko buat semua benda tu .....




hey binatang !!~
MANA KAU PUNYA AGAMA ......




INSAF LA OI !!!!
DUNIA SEMENTARA ...ESOK OR LUSA KITA X TAHU KITA CAM NER




geram giler aku !!!!~
bangga sangat tulis kat facebook ko buat semua benda macam orang Kafir buat !!~








aku geram sebab budak tu orang ISLAM

[ salah seorang rakan facebook 2nd akaun aku ]

No comments: