Tuesday, November 9, 2010

saya EGO

kawan cakap saya EGO
kawan cakap saya EGO

kawan cakap saya EGO
kawan cakap saya EGO

kawan cakap saya EGO


ahhhhhhhhh sudah korang !!!
ko ingat aku ape !~

x der maruah ke ?



kawan cakap zaman sekarang x kisah dah [ zaman moden ]

kawan cakap zaman sekarang x kisah dah [ zaman moden ]

kawan cakap zaman sekarang x kisah dah [ zaman moden ]
kawan cakap zaman sekarang x kisah dah [ zaman moden ]

kawan cakap zaman sekarang x kisah dah [ zaman moden ]



" PERIGI CARI TIMBA "

diam !!!! naik pekak telinga aku nie ....



[ x berbuih ke mulut korang erk asyik cakap aku EGO jerk ]


buang la EGO ko tu ....

buang la EGO ko tu ....

buang la EGO ko tu ....

buang la EGO ko tu ....

buang la EGO ko tu ....


HAKIKATNYE ..... " saya mengaku EGO tu milik saya "
masih tidak berani dengan keadaan sekarang ...
bak kata pepatah " jangan lambat² nanti terlepas "






CINTA AKU SEADANYA - ALAF 21
( jangan kau kata cinta andai tak bisa membahagiakan)





tenkiu BEN-G kerana dapatkan Novel ini dan secebis ucapan dari penulis
[ BILA KITA CINTA SESEORANG KERANA APA YANG DIA ADA KITA TAKKAN TEMUI CINTA SEJATI ]




untuk dirinya

Tuhan kembalikan dia padaku
Karna ku tak sanggup
berada jauh darinya
Kirimkan malaikat cinta untukknya
sampaikan pesan dariku
Yang slalu merindunya

4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

perigi cari timba....

ramai dah aplikasikan benda tu dalam kehidupan diorang...

tak salah kalau kita buang ego kita...
utk mencari kebahagiaan....

=D

renung2kan dan selamat beramal...

Sakura Chenta AheytarO said...

y.b.g

hek hek hek
ok

-cD- said...

buat pe ehh cari timba?
hahahah mengong.

Ermmm org keliling kita mmg pandai berkata-kata, pedulikan je. Tapi nasihat yg baik jadikan panduan dan yg x baik tu abaikan je

Sakura Chenta AheytarO said...

cD


kan !!!
haihhhhhhh susah !~
orang memang pandai berkata² ..