Wednesday, November 17, 2010

♥ ____ mereka terlalu istimewa ____ ♥

terima kasih Allah kerana beri aku sebuah keluarga yang bahagia ......
walaupun kami dibesarkan dalam keluarga yang sederhana ,
ianya cukup bermakna ...
terima kasih juga pada bunda ku tersayang , kerana membesarkan
kami dengan penuh kasih sayang ,
penuh didikan agama , dan penting bunda ku tidak pernah
membelah bahagikan
kasih sayangnya pada kami ...
lurve u bunda sangat !!!~
muahh 1000x sehari ..

[ kompom yg lebih tu kat aku kan !!!~ ]


di hari baik , Aidiladha kembali lagi ....
suasana riuh di teratak bunda ....
sana sini
kedengaran suara anak² kecil....
oowh mereka kesayangan " acu "
..



kali nie lebih kepada mereka .....
asyik post pasal aku je kan!!~

[ hahaha blog ni bukan gl
emer pun ]


bila malam raya , kompom acu tetiba jadik budak kecik ..

mengikut ragam mereka ...

antara kehendak mereka yang aku turut kan :-



1. acu ambil gambar
guna NIKON acu




buat pengetahuan kalian , ini semua anak buah saya ...
mereka milik saya ...

lurve budak² kecik ini!!!~
[ next year tambah lagi seorang ..hero or heroin ? sila tunggu ]




2. acu esok raya hajikan !! sure buhsan nye sebab bukan cam raye pose ...
so acu jalan² nak kata kak long ... ok nanti acu bawa ea ....







so ini la tempat yang aku bawa jenjalan ....
pantai owh pantai tempat kegemaran aku ....

[ si chumel tido dalam kereta dan si kak ngah merajuk ]






kak long memegang tangan alyfa ....
kasih sayang seorang kakak pada adik nya ....
tetiba aku cam sedeh jap !!!~
[ huhuhu perasaan sedeh sila jauh dari aku ... aku tidak ingin nangis lagi !!~ ]



ade kisah disebalik sedeh aku ...
sikit je ar erk aku story untuk korang ...

ok ok ok aku ngan kak long agak rapat ..
selalu duduk dalam bilik then story mory ngan dier..

one day , aku ngah wat lurve note ...

tulis note atas kertas kecil warna warna then gulung masukkan dalam botol...



kak long : acu tulis ape ?
acu : note ...
kak long : note ? ape tu ?
acu : baca nie ..... [ saya sayang awak tapi ........ ]
kak long
: iskh acu nie jiwang erk..
acu : base la ...

ha dah dah dah dah ...
cam tu je la..
x leh citer bebanyak ...
banyak betul rahsia² ...


berbalik citer tadi ...
aku bagi mereka kebebasan bersiar ditepi pantai ...

kadang² aku terpakse gak jerit ..
" alyaaaaaaa jangan main air ..... "

" haikal!!! jangan maen pasir!!~~ '
" alyfaaaaaaaaa ...jangan men korek pasir tu nanti kuar ular "..
terpakse jerit kalau x !!~ mereka lalai dengan pantai ...



tengah snap snap picture ..
tetiba tersnap picture nie!!~
sangat chumel ok ...
tiada dipasaran ....

.
.
.
.
.
.




cute muncung....
bersama misai merah ...
my hero ...
Haikal !~
ni la satu satunya anak buah lelaki yang ada...
yang len puteri .....


dah lepak lebih kurang setengah jam ....
sekali aku jerit " daaah jom balik !!!~ '

mereka jawab " baik acu ...."


pesan acu sebelum naik kereta sila hentak² kaki ...
pasir .!!

mereka jawab ..." baik acu .."



sweetkan anak buah cik mala ......



NOTE :
Ya Allah , berikan lah kesihatan yang baik untuk mereka ... buka kan lah pintu hati mereka untuk menerima kebaikkan dari mu , jauhkan dari benda x elok dan dekatkanlah hatinya denganMu Yaallah ..Kau lindungi la mereka dan Kau jadikan mereka anak yang soleh dan solehah .... Amin



No comments: