Monday, July 12, 2010

:: ✿ cik sakura@cik mal bersedeh hati.....

pagi ni emosi cik mal sangat x stabil...
goyah , bergegar semua ada ....
ni semua sebab hati campur perasaan yang makin lama makin x terurus.....


" saya rindu awak ...... sangat rindu ...... TAPI awak jawab macam nie , " saya pun sangat rindu awak tapi awak bukan untuk saya "...
[ petikan dari cerita Kau Laksana Bulan TV2 ]
kalu cik mal la kan , mahu x gugur aayer mata cik mal di buat nya...
"


tp serius ly jiwa cik mal terganggu....
manusia kan!! yang punya hati dan perasaan...

cik mal minta satu je peluang....
x banyak pon 1 je peluang tu...
kenapa susah sangat kan nak bagi peluang tu kat cik mal....




" Ya Allah kuatkan aku....setiap doaku , ku sebut namamu...... "
[ ase sayu dgr lagu di blog sendiri ]







** entry tanpa gambar *



2 comments:

Skyha Flianiadz ♀ said...

tetiba rindu kt k.mala...:))

Sakura Chenta AheytarO said...

peanut ...


rindu awak juga