Monday, July 5, 2010

:: ✿ Bqq dan Xtivi-t






dr semalam nak hupdated tapi mcm x der mood...
[ ooowh mood kembalik pada diriku ]

hari ni da hari selasa.. sangat cepat kan masa berlalu..... aku nak cerita pasal x-t-v-t hujung minggu aku ri tu... ok !! jumaat malam.. jonker walk - karaoke - steambot keluar rumah jam 8.30 malam sampai 1.15pagi....
[ hati sangat gembira bersama kekasih gelap cik sakura dan adik sedara cium mul
ut ]

Sabtu ...
bizi!!! menyiapkan ayam perap , kupik kobis , gunting janggut udang.....
cuci kereta [ tp petang tu hujan .....]

kul 3.00 berkumpul di rumah Puan eleena .. bergerak ke Pantai kul 4.00... makan masa 15 minit !!!! [ ase pelik jap....orang asyik pandang arah gagak hitam aku je pasai apa sebab kereta ku kilat dalam hujan........ motip!!! berlagak kan!!!]


mari layan picture dan x kuasa nak celoteh panjang... buang masa jak ..



seblom gerak ke pantai....aku sempat gomol2 ngan kuceng nie...
[ abg rizalllllll!!! pic eleena chumei!!! abg rizal tu pensuka kucing!!! ]





mari bergedik di rumah elena..




antara separuh menu




yeah itu saya bersama encik Cimie





kegedikkan aku membakar ayam BBQ!!! sodap




geng bus sekolah........version 1




geng bus sekolah version 2...



like pic nie...
macam pasangan madu yg sedang bahagia kan!!!
[ fariq sedang mendukung haikal my anak buah ...]

sebenarnya ada beribu gambar lagi.....
[ beribu katanya kan!!!! ]

semua di Muka Buku cik Sakura dan geng bus sekolah...
kepada yg friend di muka muka buka cik sakura tu sila la terjah ye!!!




chowwww
[ moooood masih malas menghupdated ]

No comments: