Sunday, June 27, 2010

:: ✿ Hujung minggu dan aktiviti


gatal gatal tangan nak hupdate blog..
mahu x seronok bagai nak rak sabtu dan ahad aku ri tu...
[ like bz sebab bz tu best!!!~ ]
ok ok ok ok..
aku malas nak pok pek pok pek cam minah becok...
just taip yang penting dan lagi penting ....
[ penting ke!!! sangat penting ker !!! ]
sabtu menghadiri majlie pertunangan my cuzen..



Natasya Badrol....
Selamat bertunang ye Sya..
[ bila nak ikut jejak dier nieh ...huhuh ]
di majlis pertunangan sya ri tu , aku sangat la geram ini budak..
sangat chumel...ayooo ase nak geget geget budak ini...sangat geram.. anak my cuzen ..


kan aku da cakap chumel kan!!! serius ly sangat chumel......
okok stop majlis pertunangan , petang nak ke Port Dickson..
berjumpa dengan yang tersayang...
ececeecec..
jum terjah aku jumpa siapa...
ok siap kasi cantek!!!~ yesssss oliday yang sangat singkat...
xpe xpe xpe...singkat pon singkat la tapi best!!!~


cik sakura gebu bersama cuzen terchenta!!~
kitaorang gerak kul 5.00ptg dan selamat sampai kul 5.45ptg....
gegeh x dengan laju nye aku bawa kereta Gen2 kesayangan aku tu....
tenkiu sayang kerana kau sentiasa bersama ku.....


ok ok sesampai aku di sana , aku disambut mesra oleh Cik Ili dan Cik yeen..
mereka berdua adik beradik ok!!!~


layan pic...yang atas tu yeen..
yang number 2 aku dan ili...
yang number 3 tu mycuzen...
harus berposing didalam bilik terlebih dahulu ..



kan aku cakap harus berposing didalam bilik terlebih dahulu...
serius ly sangat best ini tempat...
tenkiu cik ili...muahhhhh kat pipi se100 kali





sumpah aku ske pic nie....
sangat cantek!!!
berlatak belakang kan kapal...




harus sumpah suka juga picture ini...




melihat aksi kegedikan kami di pantai bersama gedik gurl..
mahu x!!! time tu nak loncat time tu nak terkencing...
sape nak jawab...
iliiiiiii saya sangat seronok!!~



sila tengok yang tengah tu ? gagah x?
hehehe ampunnn sue....
camera sape la yg jelas dan nyata nie!!!
like like....


sebenarnya banyak picture lagi...
seme di Facebook aku...
[ sila ke sana ye wahai kwan yang jadi teman muka buku saya ]

...............

yeye x sabarnye nak raya...
semalam da borong sakan da beli kain ela di Gulatis dan Astana Moda....
berhabes ratusan ringgit...
x pe demi kepuasan sendiri...
hasil titik peluh sendiri dan bukan meminta pada orang laen....
[ hasil titik peluh sendiri ok!!!!!! ]




yeeee ternyata kain itu pilihan ku....
kain yang aku kepit pun pilihan ku...
dan lagi special lagi sepasang ada batu batu pilihan si dier...
nak tgk ? no no no tunggu raya ok...
[ tengok kain la bukan orang yang pilihkan tu.....ampun!!!!! ]
like kain itu seratus peratus....


hehehehe tak perasan ke sunglass aku sangat meletup!!!
huhuhu


ok ok ok ok ....aku harus stop menaip kerana aku nak muntah da nie....
satu entry sampai banyak lak nak post kan!!~
aiyak,.....
chowwwwwwwwww..............

No comments: