Tuesday, April 6, 2010

Bowling time

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua ... Aku mendoakan kalian semua didalam keadaan baik ,sihat sejahtera di samping orang tersayang ... Amin Amin Amin ..

Nak kongsi kegembiraan nih!!~ nak kongsi ke happyan nie ...!!! nak kongsi nak kongsi nak kongsi dengan yang baca blog sakura yang x seberapa nie.. meh kongsi meh ... hehehekk

malam tadi , kami berbowling di MIBC ... yeah sangat best!!hapyy 1000x hapy bila dapat kuar ngan kawan² yang sangat masuk dengan jiwa aku...yeah masuk di dalam jiwa owkey .....

habes je keje kul 5.00 terus balik rumah untuk bersiap²...aduh mahu kasi lawa² petang nie... ( ayat gedikkan!!~)ambil zurul di rumah beliaw dan juga fariq dirumah beliaw..xcually fariq baru sampai dari shah alam...dan sempat memasak lauk untuk nenda tersayang.....

bergerak menuju ke Malim...huhu banyak jalan baru owkey!!~ tenkiu zurul kerana menunjukkan jalan baru itu , maklumla Melaka dalam genggaman beliaw... ( ampuuunnnn dan jangan tangkap saya , saya x salah..hehehe )


Yes setiba di MIBC , ramai umat .... tunggu pasangan ini sampai cik ton and encik husin...
meh layan pic meh!!~ ( mood happy lepak ngan kawan² masih di dalam hati nie....hek hek hek)



gaya sahabat saya ....sangat macho!!!~ ( henphone tu x penah lepas dari tangan ...tinggal kan sekejap sayang awak tu!!! turn saya plak..... ampunnnnnnnnnn )



lenggang lenggok macam mak limah gi pasau si pasangan ini....
tengok mak tiri da cekak pinggang!!~ aiyak...




sape cakap saya marah mereka!!~ tgk jumpa terus bergambar.......



tu dier .....orang yang sangat teroor!!!~ malas nak cakap banyak sebab mereka terror...





setiap kali turn saya mesti sebelah dak zurul ni ha!!! da ar teroor..tetiba cam malu jap sebab ayik bengkok jer balingan saya..haihhhhh





saya bersama encik fariQ!~ yeah dier pon terorr ...mencik 100x.... ( hahahahha ....tipu jerk!!!! saya x mencik pun malah saya sayang...lalalalla ( ampun lagik!!~)



aksi mereka!!~ sorang tengok mata , sorang posing , sorang sedang bertafakur supaya strike sentiasa...lalala
aku ? tgh ambil gambor!~

da da da cukup dua games kita maen..perut saya da munyik² nie...sangat lapar ok!!~next !!! mahu bersantap dimana ? DI kota Laksamana ... ( Asam pedas claypot!!! )
tenkiu to zurul iman coz banje kami makan !!!~~ nanti ko kawin aku banje ayam 100 ekor!!! ( tawaran sehigga hujung bulan nie jerk!!!~) lalala...

Burak - burak dan jam da kul 10.05pm , balik time......Tenkiu atun n husin coz join maen bolwing nie!!~
tenkiu to zurul coz luangkan masa bersama kami walaupun saya tahu kamu sangat bz.....Tenkiu tooo fariq kerana bagi cadangan yang sangat baik ini untuk bermain bowling.....Padahal baru sampai dari Kl dan akan pulang ke Shah alam pada malam tu juga...tenkiu so much....



To ATUN N HUSIN , Selamat bertunang 17 April nie.....semoga kekal sehingga akhir hayat!!~


To Fariq , hot story dalam kereta tu akan saya ingat!!!~ ( berhati - hati dengan lelaki zaman sekarang ..... )

To Zurul , jangan tangkap saya sebab saya x bersalah... ( sila tangkap kepada meraka yang melakukan perbuatan yang dilarang oleh Agama....lalala )

* Apepon sahabat saya semua hebat!!! best kawan ngan mereka....saya sayang semua sahabat saya *


2 comments:

mightymie said...

besh nyerrr lame tak main heh

Normala Abu Bakar said...

hehehe...


tu la longkang ajer!!~
benci