Thursday, March 11, 2010

wo ai ni


salam jumaat..
berjumpa kita lagi di dalam rancangan masak memasak..
( huhu mula merepek...jiwa kacau ... hati kosong macam tin kong..bila di ketuk bunyik tong tong ..)

hek hek hek..salam 1Malaysia..
berjumpa kembali di entry baru saya...
di sini saya ingin memperkenal kan cinta hati saya..

dier sangat hensem ... ( 10 markah )

dier sangat chumel... ( 10 markah lagi..)
dier sangat bijak ... ( 10 markah lagi..)
dier sangat cute .... ( 10 markah lagi...)


so , beratus markah untuk dier...

saya sangat sayang dier...
saya sangat cinta dier...
saya sangat rindu dier...
saya sangat kasih pada dier...
segalanya untuk dier....


wo ai ni sama dier...
hek hek hek over gedebom pulakkan...



Ini la yang dimaksudkan buah hati saya....love love sangat



selalu peluk saya ketika saya bawa kereta ... love love sangat



penawar duka..sangat terhibur bila bersama nya. ... love love sangat

selain kekasih saya di atas..
saya sangat wo ai ni sama ini....kesayangan saya...
bukan senang nak kongsi nie..
sejak kebelakangan ini..
saya sangat love sama red color...
dun no y...
burbye pink color ...kamu sangat jiwang



cuba teka benda apakah ini... ?

teka la ngok....
lembaps ar...
ni kan pewangi kereta..
hokeh sejak kebelangan nie jiwa aku strawberyy sangat...ase nak tido dalam kereta...
asyik asyik kereta kan!!~ tahu la rim baru......hek hek hek...
x caye cube korang letak bende nie kat dalam kereta korang ...
sure besh....ase nak jilat² jer...
ha mula la pikir lain....
jilat strawberry ar...sangat manis...


ape nie!!!~
mate dier sebelah besar...tu la ketam kene sumpah!!! ( sory bosh!!!~ )
hokew hokeh serius sikit...
ni bantal yg ada dlm car gen2 aku...sape men bende ni sure hayal....
pastu jari² crab nie letak kat telinga , sure lelap punya....
( bodos jangan buat dlm kereta aku sebab crab ni suci lagik... )
ni la " mr crab " yang digembar gemburkan dalm facebook saya....
sape yang tahu tahu la...
sape tak tahu tak tahu la....


ni pon aku sayang..
giler x sayang ..... selalu je lepak *bucks ngan kawan²...
lepas tu sanggup beli untuk diri saya dan 3 yang lain...
kalu nampak dalam kereta ada bende nie sure tu kawan saya...tenkiu mitsuko mitchi , alin nanemo n fariq coz sudi letak bende ni dalam kereta..( tanda persahabatan berkekalan owkey ..... jaga elok²..sebijik RM39.90... )


chumel x patung nie.....bulu mata patung yg sangat lentik....
hadiah besday ri tu...
from bes friend saya.... selain dlm gen2 saya , terdapat juga di dalam Myvi Puteh dan myvi hitam... patung ni 3 beradik...oleh kerana saya berkawan baik dengan mitsuko mitchi dan alin nanemo , so dapat sorang satu....

last story ...
kan saya cakap , saya suka merah da plak..
pantang jumpa merah , terus terjah...
so berjaga jaga ... hek hek hek...


sebelum saya mengakhiri entry kali ini ,
saya ingin menyusun jari tangan dan jari kaki, dari hujung rambut hingga hujung kaki memohon maaf sekiranya saya ada buat salah ... maaf kan saya kerana saya manusia yang tidak sempurna ....
saya akan stop berblogging untuk sementara waktu..
sekiranya keadaan saya sudah pulih saya akan terus kan berblogging...

babai....

No comments: