Wednesday, February 10, 2010

++ Resah Gelisah ++

Pusing kiri tak kene.. Pusing kanan x kene..
Apsal la mata aku x leh nak lelap..

Oyeah mula la untuk mengganggu budak² yang ada phone list aku..
Check kreadit - Baki RM 21.20 -
hoooyeh!!!! banyak gak nie...

( mahu hari² topup RM 10.00... sangat membazir..lantak la!!!~ )


Ni la gara-gara tido belah petang.. Ayooo orang kata tido petang nanti benak pale..
( bodo la benak tu ..zaman skolah boleh la..)

Habes kepala da mengantuk , badan sakit-sakit mahu x terlelap dengan baju kurung pink aku tuuu..
Bila tido belah petang mula la setan tu hasut sampai maghrib!!!
Ya Allah terlajak solat maghrib!!!!

( Peringatan !! : Jangan tinggal solat sesungguhnya solat adalah tiang agama...Sape tinggal solat or buat perbuatan yang di larang oleh Allah maka ..... ( ingat la di akhirat nanti apa yang anda dapat ))..

Huhuh cam ustazah aqu...Aqu pun manusia yang serba kekurangan dan kadang-kadang meninggalkan perintahMu...


Tengok jam henphone Nokia 5800 X press music aku da kul 8.40malam..
Ayoooo bangun bangun mandi & solat isya..
Dan tetiba bonda ku ajak aqu gi umah abang aqu kat taman bandar baru ...
( 5 minit x sampai!!! )

Owh haikal acu .... rindu kamu tapi si chumel nie tido plak...

Eat sattay dan burak² anak beranak... Kul 9.40 balik umah... Bukak pintu , zasss terus masuk bilik kunun nak sambung tidoooo... Golek² guling² lempang² dengar mp kat hp...still x leh lelap... Apesal mata aku nie cegak bebenar , x reti ngantuk ke....

Tengok kat almari , owhhhh patung korea " kamu sangat chumel "....
Tengok situ " owh wangi ".... senyap jer kan... ( xpe xpe sy faham)
Selak Album gambar zaman belum peyed , zaman sekolah , zaman kolej ,
zaman mengerjakan haji dan umrah
( owah ayah adik rindu pada ayah !!! Al fatihah buat ayah semoga rohmu aman disana...)

Jam da kul 11.15 ..call Encik My tak berjawab...
Ske betul x angkat phone...Tahu la blackberry...

Mesej orang sana sini ...
Argh rase cam nak ambil kunci kereta Gen2 Hitam aku nak ronda² tapi da malam...
Ape Gen2lak..
( Gen2 ha ngoks ... ske je panggil Gen2lak...)

Argh call best friend , burak² gelak kah kah kah lepas tu letak phone...
Iskh da kul 12.00tengah malam..
X boleh jadi nie , tekap muka dengan bantal dan nak tahu ape jadi......







seb baik bernyawa..jadinya sakura berjaya melelapkan mata dan bangun kul 5.30 pagi..
Macam biasa rutin harian aku mencangkul , membajak , menoreh getah , dan yang pasti nya aku kene hantar ayam.... ( family bissness kokok.. ( ayam la ngok )...





e2 jer kisah resah gelisah aku malam tadi.....
malam nie mahu beronggeng sama cik cik cik encik encik encik di Melaka....


No comments: