Sunday, December 13, 2009

++ Bila Kompang berbunyik , hati aku berdebar ++

Salam..
Huh datang la idea , datangla padaku untuk menghupdated blog ..!!!
Jangan la ko berhenti ditengah jalan wahai idea ku..
lalalala..

Maklumla bila hujung minggu kepala tintong..
Nak gahtering ngan blogger , x jadik pula disebabkan masalah yang tidak dapat dielakkan..
InsyaAllah ada rezeki kiter gathering wahai blogger kesayangan ku!!!

Ini kisah Sabtu aku , seawal jam 9.50pagi aku da gerak...
Nak gi rumah orang kawin di YONG PENG , JOHOR...mengambil masa dalam 3jam juga la nak sampai... huhu jauh!!!

Selamat Pengatin Baru Abang Sanim..
Semoga kekal hinggal akhir hayat ...
Semoga dikurniakan anak yang soleh dan isteri yang mithali..
Amin...


Ini la wajah berseri pengantin Abang Sanim dan Siti Aishah..

Sama cantek sama padan..Time ni terpikir bila la masanya aku nak macam nie..
Mengikut jejak langkah kawan² yang sudah berumah tangga dan mengecapi kebahagian bersama..Sedikit terpesong sebentar pemikiran aku ..



Aku suka dengan padanan color baju pengantin baru nie...
Puteh dan jambangan bunga rose merah.. Sangat berseri²..





Beras Kuning ? Air Mawar ? Bunga Rampai...Tetamu akan menepung tawar kat Pengantin.Termasuk la aku , akak ipar aku mengambil sedekit beras kuning dan merenjis air mawar kat aku ..Kata nye ambil berkat.!!! Ye kak ziema , mala akan sentiasa berdoa agar di temukan jodoh dengan cepat dan dapat membimbing aku menjadi insan yang solehah.... Doakan sekali ye untuk diriku...




Kasih nye seorang sahabat kepada sahabatnya..Abang aku dijemput untuk menjadi pengapit..Yeaaahhhh pengapit diimport khas dari melaka..Disebelah pengantin perempuan ialah akak ipar aku dan kanak² chumel itew adalah anak abang aku..Sangat hensem ok..Macam anak cino!!! Ampunnnn haikal...lalalala


Aku dan family bertolak balik Melaka dalam jam 2.30petang...
Dalam kereta macam² aksi..

Aksi per1 ...


Mengadanya si Haikal pada bunda ku...


Aksi Ke2 ..


Mengadanya Haikal pada diriku...Lurve u haikal!!!


Aksi ke 3 ..


Siapakah budak booolat nie..Yaammmpun ini picture aku!!! Sape punye keje nie..

Erm tak pe tak pe..Pic tido ku khas untuk tatapan pembaca blog aku...hek hek hek...
( Pillow pink yang sentiasa menemani ku kemana ku pergi....)


Nota :

Berdoa dan yakin cinta kita kekal hingga ke akhir hayat dan bersambung di alam akhirat..


1 comment:

said...

mcm kenai jer pillow pink tu

hehhehe