Wednesday, March 4, 2009

-:: Pesta Tanglung dan lampu ::-

Korang nak tahu x Bandar Melaka bertambah best da skang......
Ada Pesta Tanglung dan lampu-lampu perhiasan....
Erm tempat korang ada? hehehehehehe... ( janganla marah sayang....muahahahahah )
Ri tu Sakura sempat la singgah kejap ..Padahal baru balik dari Johor dan sempat la singgah Jom Heboh kejap....
Member Sakura yang gedix nie sibuk sangat nak pegi kan so Sakura bawa kan
la dier pi tgk!!!
Walapun hujan yang agak lebat ( basah baju taw!!!!! ) ku gagahi juga membawa ko Scha!!!! ( Lepas ni ko x bawa aku jalan siap ....... nahas ko!!! ).....hehehehehe



Bentuk - bentuk tanglung nie semua yang berkaitan dengan negeri Melaka... Ada :-
  • Bangunan Merah
  • Naga
  • A Famosa
  • Rumah Melayu Melaka
  • Eye On Melaka
  • Menara Taming Sari
  • Kereta Lembu
  • Rusa
  • dan len2 lagi la..
Serius memang cantek.....dari Jambatan da nampak da....
Tapi Pesta Tanglung dan hiasan lampu nie x lama....
23 Jan sampai 22 March nie jerk..So sape orang melaka yang x pegi tengok pegi la tengok ye...
free jek!!!!


Pesanan buat Scha :/
Berus gigi and towel ko tinggal kat umah aku......Nak buang ke nak aku simpan ?




2 comments:

juliana shahida said...

julie dah g dah tpt ni, 2kali...

huhuhu...mmg cantik kan?

[[ Sakura ]] said...

aah memang cantek...