Tuesday, March 31, 2009

-:: Perginya PakNdak untuk selama-lamanya... ::-

Semalam dari pagi aku rase sedeh....Chat ngan member pon ada jer point nak nangis..Kenapa dengan aku pon x tahu...B4 nie pon mata aku ada gerak² ..Orang kata nak pandang orang jauh tapi x juga ... Ada hikmah semua nya tu...

Lunch time!!! Sebelum nie aku x balik coz macam malas je sejak 2 menjak nie...Ta
pi semalam aku balik coz nak gi Bank .. Tengah aku drive , Cuzen aku call " Mala !!!! Angah aku call aku tadi cakap ayah aku x berbunyi and panggil pon x nyaut!!! "..Aku pon bergegas ke rumah Pak Ndak aku...

Apa boleh buat!! Allah lebih sayangkan Pak Ndak aku...Aku panggil Pak Ndak !!! Pak Ndak!!! tidak menyahut lagi... Air mata x henti² mengalir !!! Allah lebih sayangkan Pak Ndak aku.... Innalillahiwainnalillahirajiun...


( dari kiri : Mak aku , tengah Arwah Pk Ndak dan belah kanan Pak Lang aku..Kini yang tinggal hanya Pak Lang aku dan Mak aku... )

Segala jasa dan pengorbanan Pak Ndak di dalam keluarga aku , akan aku kenang hingga ke akhir hayat... Semoga roh Pak Ndak dicucuri rahmat...

Al - Fatihah...




No comments: