Friday, February 13, 2009

-:: Bila aku dihargai lagiiii ::-

Hadiah lagi.....


Dak Itew : Mala !!!! Happy besday...!! Semoga Panjang Umur dan dimurahkan rezeki...Semoga cepat kawen!!!
Dak Sakura : Erm tenkiu !!! Ingat gak besday aku yer...Carikan calon untuk aku bleh?hehehehhe
Dak Itew : Aku Ingat besday ko tapi aku kebizian sejak akhir2 nie...Hadiah nie aku da beli awal da tapi X der masa nak jumpa n bagi...N now aku da lega sebab da bagi Hadiah nie kat ko...Ske x?
Dak Sakura : Weh da ar x yah nak panjang kan citer ko itew..Terharu beb!!!!..
Dak Itew : Siyes nie !!!! Harap ko ske eerk!!!!! Ko kan ske Pink!!!
Dak Sakura : Tenkiu la erk!!!! ( happy sebab ada gak orang yang menghargai aku lagi..... )


Inila hadiah shawl itew.... I like !!!!!!!
Tenkiu my dear friend...





2 comments:

Nadzrah said...

cantiknyer shawl tuh!!!
seyes cantik!!!!

Normala Abu Bakar said...

Nadzrah...


tenki...member baek kak sakura bagi...