Wednesday, September 17, 2008

__Kasut Punya Pasal __




Salam Blogger yang aku sayangi..Wah sayang tol kat blogger sume nie..Hehehehehe N3 kali ni Sakura nak citer sikit pasal Cik Sakura kene marah dan kene tegur..Nak tahu pasal aper x?Semalam Cik Sakura and family gi shopping raya..Cik Sakura jadi drebar kepada mereka..Sebabnye abang ku sangat pemalas untuk bawa kereta..So aku adik yang baik nie la kene bawa...Erm aku x shopping sangat pown ..Aku lebih suke shopping ngan fwends , yela dapat bertukar idea..Hehehehe ..oK la Semalam Cik Sakura beli kasut kat Alein Deilon dengan harga RM 69.90..Kasut tu simple jerk...Warna dark purple...


Ni la kasutnyer!!!!..Simple but Selesa ok....

Disebabkan pasal kasut nie aku kene marah ngan my bro..Mahu x marah coz kasut aku da melambak.Tak terpakai ...So membazir la ..ape la...Membebel macam perempuan...Naseb baik akak ipar aku backup aku..Dier jawab " perempuan memang la perlukan kasut ...Lelaki slipar pon x kisah"...wawawa senyap bor Cik Sakura...


Ha picture kasut Cik Sakura dalam bonet kete GEN2 ku.....Ni baru dalam kete , kat dalam almari kasut lagi.....Sampai kan member aku perli " VINCCI BERGERAK...!!"..pe nak wat da hobi membazir pada kasut...hehehehhe




4 comments:

DaK haNIe said...

hahahahaha..
hobi kita serupa....
smlm pn dakhanie rembat wedges baru
kat Voir..hangus 69.90.. hohoho
[pdhal awal bulan br beli 2 psg heels br..keskeskes]

[[ Sakura ]] said...

heheh ape nak wat!!!!da nama perempuan!!!keh keh keh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish....kalau dah lama pompuan....memang stok kasut dalam kete..kekkekek sama la daku...

daku hanya ada selipar japang...kekekke

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya..


selipa japang?
pe tu?......