Thursday, July 24, 2008

[:: Malamku bersama kamoo ::]

Hari ni aku demam..Demam tapi x la ikutkan sangat ngan badan yang tidak selesa nie..Still ngan rutin harian aku , gi keje..Erm planning nak jumpa ngan xmember kolej dulu..Tengok dulu keadaan aku macam mana..Kalu ok aku jumpa la...

Erm nak gak jumpa diowang nie..Nasib baik Raihan my best friend ni jadi sudi bawa kete..Aku macam tak larat jerk..Kepala still berat , hidung tersumbat , ini kerana makan duriannya pasal..Huhuhu

Janjiku bertemu dengan teman tetap aku tunaikan..Kiter tak tahu ape yang terjadi untuk hari akan datang ..Peluang tak akan aku lupakan..



Erm ni la temanku masa kat kolej..Tak semua la yang ader..Maklum la masing² bz..So kepada teman kolej ku yang lain , nanti aku set time kite keluar reramai k..Promise aku untuk korang.

Kitaorang just lepak² sambil makan n minum kat Taman Cempaka..Taman Cempaka banyak kenangan kami..Yela time dulu-dulu balik jer kelas ni port kitaorg minum petang..Setiap petang la kate kan..Hehehehehe


Sempat gak posing nieh sementara tunggu Syuk n puteri kesayangan dier sampai..Yang tepi mamat hensem tu Nabil..Dato' Nabil Genyar yang baru pulang dr luar negara..Erm rase 3 tahun x jumpa dier nie..Dato' Nabil yang x berubah..Ske wat lawak nyer budak..Hehehehe..NAK SIGN !! trademark dier..Sampai skang!



_Persahabatan yang kekal dari hati yang IKHLAS_

No comments: