Thursday, July 3, 2008

[:: Jebat Owh Jebat ::]

.:: Jebat Derhaka Katenyer ::.
Shape tahu pasal Jebat ? Jebat ker? No la Name dier Ahmad Redza...Huhuhu insan yang baik hati..Siyes x tipu!!!! Dulu kan deir der " PET " and aku der "MAU"..huhu my satria la...
Sebenarnya aku x tahu nak citer pe sebab terlalu banyak citer yang
best!!!Dier ni rakan kolej aku..Ingat dulu kete aku prob kat parking then dier
ngan member lain tunggu sampai family aku
datang..Baikkan!!!Hhehehe...
Dier kalu makan , x berbunyi....Sopan tol...Bes makan baru bersuara..
Huhuhu giler modified kete...Ingat x Redza kiter pakat jumpa kat Shah Alam , time tu der auto show kete..Hehehe jumpa gak tgh ramai² tu..
Erm aku der citer nak kongsi nie , nak tahu!!!! Erm si Redza ni sangat nakal !!! hUHUH kat kolej dulu dier parking kete sebelah kete aku!!..Parking rapat giler sampaikan aku x leh masuk...Seb baik la Midah ni kawan baik aku kuwus...X silap aku Midah masuk melalui bonet kete....Tgh nak masuk dier terlanggar ....(ups) si Reza ni..Mahu semua kat situ gelak sakan sampai terduduk atas jalan....Nie semua gara² Reza park kete rapat ngan kete aku!!!
Kalu der bunyi mengaum kat kolej dulu , tanda dier sampai...Pe erk nak citer agi , erm e2 je kot sebab dier soh aku letak pic dier kat blog!!! E2la citer si Reza yang sangat nakal tapi baik hati..Anyway da hajat si Redza ni da tertunai k....Hhehehe..



No comments: