Thursday, July 17, 2008

[:: Haikal Ku Sayang ::]

KISAH SI HAIKAL.

Haikal ooo Haikal...
Kenapa Haikal sangat chumel..
Haikal ooo Haikal...
Matenye Sepet Macam Anak Cina...
Haikal ooo Haikal...
Buah Hati Pengarang Jantung Acu..
Haikal ooo Haikal ...
Budak yang sangat cerdik..
Erm kali ni aku nak kenal kan anak buah aku yang sangat chumel...Korang nak tahu aku sayang dier sangat sebab dier pandai ambil hati aku.." Bodek Acu "...Dier seorang je anak buah lelaki yang aku ader..Yang lain gegirl tapi dok taman...Haikal oooo Haikal...Dier nie noty gak!!!!

Semalam petang papa m mama Haikal sibuk cari durian kat bawah umah aku tu , dier plak sibuk kumpul kelapa..Dier dapat kumpulkan 3 biji ..Cerdik x?Dier tunjuk kat mama dier troly buruk kat tepi tangga tu....

Aku pown pe lagi , tangkap la picture si Haikal yang sangat chumel nie........




Si chumel Haikal dengan bersusah payahnya mengangkat buah kelapa (*_*).(*_*)



Si Haikal telah berjaya letak kelapa dalm troly nie.. (*_*)



Si Haikal tgh pikir cam ner nak kasi bende ni gerak (*_*)..

Akhirnya , berjaya juga si chumel Haikal ni tolak troly bersama 3biji kelapa nie...(*_*)..





No comments: