Tuesday, July 1, 2008

[:: BorinkNYE ::]

[ Nape la mate aku x mo tido.Ish selalu sangat x leh tido...Kadang² sampai kol 2.30 pagi x tido..Tapi kali ni x tido maybe aku ni mengadap komputer sampai kol 11.00 then wat air milo , so tu yg x ley tido kot...]

[...Mate x leh tido pe lagi , wat bende² yang x patut ar!!!Huhuhu skodeng page owang......Edisi siasat!!! Hehehe.....X leh tido agi , pelagi tengah malam buta kemas bilik ar pe lagi.Erm habes almari aku selongkar sampai kotak mekap pown aku kemas dan lap kasi bersih..]



[.hehehehhe rajin nyer aku...]
















[ M.A.C kesayangan aku.......................... *(^-^)*da nak hancus da .heheheheh ]

















[ Atas sekali tu adalah diari aku.....Segalanya aku luahkan disitu .... segalanya terluah disitu ]
[ Percaya o x ? Kalu aku buhsan aku akan menghabeskan masa malamku membca novel ...HARUM CHEMPAKA , sedey sampai aku nanges beb ]

1 comment:

said...

mai shini tolong mekapkan akak yanie mu ini....

kasi lawa2 sket

he he he