Sunday, July 13, 2008

[:: Aktiviti SabtuKu ::]

Masa : 4.30 pm
Hari : Sabtu 12 July 2008

Sabtu datang lagi..Kejap kan da pertengahan July..Erm asal Sabtu jerk , aku mulala nak keluar gi memana..Memang kaki jalan aku ni .. Memula nak keluar ngan Sheda tapi cuzen dier datang plak..So x jd kuar ngan dier..Next plan..Keluar la ngan bff aku .. Mana nak gi erk ? Argh redah jerk!!! E2 style aku..Idea pown da datang nie..KAMDAR!!!. Huhuhu pe la gi , cari kain untuk persiapan Syawal tahun ni....


KAMDAR pilihan aku and friend's ..Aku nak cari kain silk china..Tapi x der ..Waaaawawawawa nape kain kali ni x lawa..Semua banyak yang flower-flower jerk...Ush tension aku!!..Aku nak cari kain kosong...Erm x pe next time gi Jekal Trading plak la cam nie.....


Penat da rayau-rayau cari kain untuk raya , perut plak da lapar..eRM penin nak pilih tempat makan plak...Mc Donald ? Kfc ? Kenny Roger's ? Pizza Hut ? Lastly Secret Recipe Mahkota Parade jadi pilihan..Huhu ramai plak kali ni kat MP...Al-Maklumla Mega Sale...Makan sambil burak!!!!!

Jalan-jalan lagi....Singgah World Of Cartoon nak cari baju tido si chumel ku Mohd Haikal sayang acu nie...Terpandang kedai vcd , so aku gi sana ..Erm nak cari soundtrack S.E.PI.Nape aku beli cd soundtrack ni sedang kan aku boleh jer download...Erm sebab aku ske lagu dalam ni...Ske sangat!!! Terutama lagu Aku Ada Dia , Sepi , dan Kembang Perawan....

Da da da x leh jadi ni , kene balik pas beli cd ni coz aku kalu sampai Mahkota Parade tu mula la nak labur duit kat setiap kedai situ....Kitaorg kuar Mahkota Parade tu kol 8.30 malam.....






2 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak nyer kain utk baju raya mana dik?

=(

4 meter k..jangan d lupa..

he he he

[LADYKiKi] said...

hehhe
bestnye... tak sbr nak shpooing ni.. t i turun kl ogos..


kaler ape tahun ni