Thursday, June 12, 2008

[:: Menumpang Hari Bahagia Kawan ::]


_SELAMAT PENGANTIN BARU _


Ya Allah ya Rahman


Tuhan yang menciptakan makhluk berpasang-pasangan. Diciptakannya siang dan malam, langit dan bumi, bintang dan bulan. Diciptakannya buat lelaki, seorang perempuan sebagai teman untuk berkasih-kasihan. Ya Allah Sesungguhnya kami bersyukur kepada-Mu atas nikmat kejadian. Ya Allah Sesungguhnya kami pasrah kepada-Mu dengan jodoh pertemuan, kehidupan dan juga kematian. Ya Allah Ya Fattah Ya Alim Tuhan yang Maha BijaksanaTuhan yang Maha Kaya. Kurniakanlah buat pasangan pengantin kami kerukunan rumah tangga. Yang payungnya melindungi daripada fitnah, umpat dan caci cela. Yang kelambunya menyimpan rahsia, kehormatan diri dan keluarga. Yang kesannya membentuk insan beriman dan bertakwa. Tetap taat pada Tuhan yang esa. Tetap menghormati kedua-dua ibu bapa dan juga mertua. Menjaga maruah keluarga dan zuriat tercinta. Kukuh teguh terus terpelihara sehingga bila-bila.




Fadh kawin? Terkejut dapat kad undangan dr dier ni!!! Erm member time sekolah rendah lagi!!!! Semoga bahagia hingga ke akhir hayat !!!!



Erm pic selepas Zarin and suami diijabkabulkan.... Dapat la sekeping aku abadikan kenangan bersama Zarin dihari pernikahannya.....Cantek Zsarin malam tu!!!>>Anyway bl nak dapat baby chumel cam aku?Ahak.......




Yana !!!!!! Kawin da ko erk!!! Anyway cantek dier hari tu!!! Kebetulan member yang datang semua der kaitan ngan purple..Bagai merestui perkahwinan si Yana hari tu!!! Dier still malu² time berarak ke pelamin.........Huk huk huk da x malu da!!!!

Tema majlis Sue warna Coklat cream ar!!! My Fav color!!! Huk huk.....Chumel jer pengantin nie!!!Agak malu.....Ni member time tiusyen!!! Semoga bahagia sampai akhir hayat..AMIN..

"MEMBER SEMUA RAMAI DA KAWIN..!! BILA LA TURN AKU ERK "






No comments: