Sunday, June 29, 2008

[:: Bbq & Besday Alin ::]





Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia


* A.Z.L.I.N *




Erm xcited nak update blog!!! Maklum ader yang best untuk dikongsi bersama kawan²...Aku sekali lagi berjaya kumpulkan member² wat birthday party sahabat aku nie kat tepi pantai ....



Ayam B.B.Q diperap dengan rempah ratus..Disediakan oleh Normala bt Abu Bakar ...



Udang bakar , Ikan cencaru , ikan pari dan koktail ayam


Susah giler nak hidupkan api kat tepi laut nie...Huhuhu naseb baik la ader makcik tu dtg untuk hidupkan api .Sampaikan makcik tu cakap " kalu cam nie sampai biler pon x nyala nak "....hukhuk tq makcik......


Huhuhu wat pengetahuan korang la kan , aku ni memang ske wat aktiviti BBQ...Tambah plak ngan member sekelapa..Lagi best!!!

Member yang turut memeriahkan birthday Alin ni Cik Mah cak Lempong , Arfah , Sakura aku la tu , Ili Syazawana , Nurul Azilah Athela dan Puan Akasha.....




Ni plak pic budak² lelaki....Jejaka macho malaya...ERM ada yang berkenan!? huhuhu Jerung yang ske tayang bulu ketiak , Yang baju Biru tu da kawin erk !!! Faiz , hensem kan!! Rizal yang pendiam ri tu , Mamat yang ske mengugut aku nak pecah rahsia aku , Suhaimi boyfriend Nurul and Mohaimy tin tong boy!!!!

" Tenkiu to all my friend coz sudi memeriahkan besday Alin sabtu ri tu .... Ada umur kiter jumpa lagi..... "





2 comments:

Anonymous said...

oit....
nape x ajak aku skali...
nampaknya aku dah jd insan terpinggir ar...
cedih tul laa....
aku x kira... aku nak majuk ngan korang.....
waaaaaaaaaaaaaaaaaa......................................................

Anonymous said...

oit....
nape x ajak aku skali...
nampaknya aku dah jd insan terpinggir ar...
cedih tul laa....
aku x kira... aku nak majuk ngan korang.....
waaaaaaaaaaaaaaaaaa......................................................